به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از خبرگزاری مهر، در ارزیابی خود در برگزاری جلسه روز چهارشنبه مجلس و بررسی طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور پاسخ های کارشناسانه ای به سئوالات مطرح شده نداد.

وی درباره نوع ادبیات رئیس جمهور نیز گفت: هر کس ادبیاتی دارد اما اگر من جای رئیس جمهور بودم مطمئنا جور دیگری صحبت می کردم، به عقیده من نباید از کنار برخی مسائل سرسری عبور کرد.

وی گفت: هم سئوالات باید فنی تر می بود و هم جواب ها عمقی تر. برخی سئوالات واقعا ربطی به وظایف رئیس جمهور نداشت. به عنوان مثال یکی از سئوالات مربوط به اظهار نظر مشایی بود این ربطی به وظایف رئیس جمهور ندارد.

ابطحی ادامه داد: مجلس جای قانونگذاری است ما می توانیم از رئیس جمهور درباره اجرا نشدن قوانین پاسخ بگیریم این ایرادی بود که من به طراحان داشتم.

عضو جبهه پایداری خاطر نشان کرد: از طرفی هم پاسخ های رئیس جمهور باید کارشناسانه می بود معتقدم رئیس جمهور می توانست از ظرفیت  حضور در مجلس بهتر استفاده کند اظهارات رئیس جمهور نه به نفع رئیس جمهور و نه به نفع مجلس بود.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید مسیر پاسخ به سئوالات را به گونه ای هدایت کند که برخی ابهامات که در ذهن افکار عمومی وجود دارد را برطرف کند اما با شیوه پاسخگویی رئیس جمهور معتقدم برخی ابهامات همچنان باقی مانده و برطرف نشده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا